Jak pobrać zamówione pomoce dydaktyczne ?

Poniżej znajduje się, krótka instrukcja pokazująca w jaki sposób pobrać zakupione pliki PDF.

Jeżeli wybrałaś/wybrałeś płatność przez przelewy24:

W ciągu kilku minut  (zazwyczaj maksymalnie 15) od wykonania poprawnej płatności na wskazany przez Ciebie w zamówieniu adres e-mail zostanie wysłany e-mail o temacie: Pobierz pliki PDF – Pomoce Dydaktyczne PDF – zamówienie zrealizowane. 

Jeżeli wybrałaś/wybrałeś płatność przez przelew tradycyjny:

Po zakupie na adres e-mail podany w zamówieniu otrzymasz podsumowanie zamówienia oraz numer konta do płatności. Po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie zmienimy status Twojego zamówienia na zrealizowane a Ty otrzymasz na swój adres e-mail o temacie Pobierz pliki PDF – Pomoce Dydaktyczne PDF – zamówienie zrealizowane.  Przelewy wykonane w piątek po południu, sobotę oraz niedzielę księgowane są przez bank w poniedziałek rano.

Po otrzymaniu wiadomości e-mail

W treści wiadomości znajdziesz podsumowanie swojego zamówienia. Następnie należy przejść do tabeli o nazwie PLIKI PDF DO POBRANIA:

W tabeli tej znajdują się linki, które umożliwią Ci pobranie zamówionych pomocy dydaktycznych. Tabela składa się z trzech pozycji:

  1. Produkt – zawierający nazwę zamówionego produktu
  2. Wygasa – informacja do kiedy plik jest dostępny do pobrania (masz 7 dni na pobranie zamówienia).
  3. Pobieranie – kliknięcie w link spowoduje pobranie danej pomocy dydaktycznej

Nie zdążyłam/zdążyłem pobrać zamówionych pomocy, po kliknięciu w pobieranie pojawia się informacja, że link wygasł.

Jeżeli nie zdążyłeś pobrać swojego zamówienia w terminie 7 dni skontaktuj się z nami na adres kontakt@pomocedydaktycznepdf.pl – bezpłatnie przedłużymy możliwość jego pobrania o kolejny tydzień.

Nie otrzymałem wiadomości e-mail z linkami do pomocy.

Jeżeli Twoje zamówienie zostało opłacane a Ty nie otrzymałeś wiadomości e-mail o temacie: Pobierz pliki PDF – Pomoce Dydaktyczne PDF – zamówienie zrealizowane prosimy w pierwszej kolejności o sprawdzenie folderu spam. Jeżeli również tam nie ma wiadomości od nas prosimy o kontakt e-mail kontakt@pomocedydaktycznepdf.pl – sprawdzimy czy adres e-mail podany w zamówieniu jest prawidłowy i spróbujemy rozwiązać problem.

Nie mogę otworzyć pliku, który otrzymałem

Nasze pomoce dystrybuowane są w formacie PDF. PDF to jeden z najbardziej popularnych formatów plików używanych do przenoszenia informacji na świecie. Do odczytu pliku PDF wymagany jest dowolny program obsługujący ten format (może to być przeglądarka internetowa lub najbardziej popularny program Adobe Reader).

Inne problemy z zamówieniem

Jeżeli napotkałeś na jakikolwiek inny problem z zamówionymi produktami prosimy o kontakt poprzez e-mail. Doceniamy, że jesteś naszym Klientem i zrobimy wszystko abyś był zadowolony ze współpracy z nami.